Väla tidigare idag.

Vaknade klockan två idag och tog bussen till väla direkt.
Inte lika mycket folk där som förra gången.
Gick in på H&M men det var för rörigt där,
alla galna folk ahde varit där och rotat bland rean,
så det sket jag i, gick istället in på BIK BOK
och köpte mig två linnen för 99, för båda två då.
ett ljusblått linne med annorlunda tyg och körsbär på,
ficka på framsidan vid magen.
Och ett vanligt mörkblått extralångt linne.
Enkelt och bra :)
Gick in på Gina ochså för där hade dom ju halva priset,
Men där hittar man ju aldrig något och för många äckliga människor som tittar där inne.
Fast iofs stess-köpte jag ju en t-shirt som jag har på mig där förra gången ^^
Jaja, det fick bli så iallafall.
Bilder kommer senare, eller imorgon, då på allt jag köpt men inte visat tidigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0