sort of, candee if, i don't know.

Har ju fixat designen nu, lite småsaker kvar men nu är jag ganska nöjd.
Blev en svart bakgrund istället, ny snygg header och ny profilbild.
Ja, ny textstil på rubtiklen också, men jag gillar't.

Föresten så har jag börjat dissa min lugg nu också,
Även om jag passar bäst i lugg (enligt mig dårå)
så har jag börjat tuppera den åt sidan nu istället.
Som på profilbilden eller bilden längst åt höger på headern.
Får väll vara så nu ett tag, Men emellan åt är ju luggen där.
Om jag inte tupperar den då, har ju luggen just nu tex.


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du passar helt klart bäst i sneluggen, Tuppera på ;)

2009-01-03 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0