Som vanligt.

Kunde ju inte sova inatt, Hade mp3n på till kanske 3,
och happy var jätteglad att någon annan var vaken inatt.
Men sen sommnade jag,
Vaknade av mitt alarm som jag ställde på 11.
Stänger av det & tror att jag går upp,
Vaknar sen en timme senare, 12 liksom.
Haha, det händer förfan varje dag, nästan.
Har hänt otroligt månag gånger på skoldagar också,
tur att man är seg ochs täller klockan 1 timme innan man ska gå så
(om man vaknar en timme senare) kan man bara rusa iväg till tåget.
Synd var det att det hände när dte var jorsbävning här :(
det ville jag vara med om.
Då var det skola och jag ställde klockan på 6.
Vaknar 7, tar en clementin och springer till tåget.
Sen hör man i skolan att det var jordbävning tjugo över 6,
(Och då är jag alltid vaken annars)
men, det är väll något att skryta om,
att jag sover igenom jordbävningar,
nejdå, jag skojar bara.
det skakade ju bara lite i 5 sekunder, så skitsamma.
Hoppas jag går upp när min klocka ringer imorgon,
annars blir det svårt att gå upp kl 6 när skolan börjar i övermorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0