Piece Of Cake

Ställde klockan på 12:40 idag, otrooligt tidigt för mig måste jag säga.
Och ringde omkring 20 männsikor och sedan åkte jag till agilityn.
Gick inget vidare bra idag, Men Happy var glad så det får vara så.
Sen kom jag hem som en liten isbit
(hade mina tygskor på mig, smart smart)
Och nu sitter jag här och äter en kanelbulle.
Jag tycker det är iskallt ute :o
Kan inte fatta det.
vänta, ska springa och kolla hur kallt det är,
jag fattar inte riktigt det där med termometer,
en plupp på 43 och en plupp på 0, vad betyder det?
Haha, eller den kanske inte fungerar, vad vet jag?

Här får ni en kanelbulle på bild;
(Man måste ju dela med sig liksom? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0