NYÅR!

Hade lite för roligt igår, blev inget bloggande förän nu.
Med en bror som försökte supa mig full och tvinga mig att röka hela tiden
var det inte lätt att hålla sig normal. Nejmen seriöst,
min bror är nog det sjukaste (och roligaste) som finns, här omkring illafall.
Jag höll mig normal iallafall och gjorde inte så mycket
saker som han försökte tvinga mig till.
Vi gick ut och smällde hemmagjorda raketer sen, Min bror hade tuppkam och mjaa,
den var väll sisådär 50 centimeter hög, HHAA dte var jätteroligt,
han kunde inte gå igenom dörrhålen normalt.
Så vi satte fast 3 raketer i hans hår och smällde.
eller nej, inte raketer, sånna drä små jävlar.
Och sen hällde han en hel flaska champagne på mig, stinker fortfarande.

Vi är 3 syskon, den ena värre än den andra.
Och nej, vi är inte normala, och jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0