Nu börjar det.

Ja, sklolan börjar igen om 2/3 dagar (beror på hur man räknar)
och jag har vänt på dygnet, så ska lägga mig tidigare inatt
och ska ställa klockan på 11 imorgon.
Är ju van vid att sova till tre annars så ;)
nu sitter jag här iallafall, med ett glas cola och lite choklad,
nyttig som man är.
Har precis skalat vindruvor och gav det till plutt-kaninerna.
Känner mig afktiskt extremt trött nu men detta är alldelles för tidigt att sova,
och jag vet tyvär att om några timmar kommer jag vara överpigg
och vilja bara öppna dörren och kuta runt kvarteret ett varv, normal som jag är.
haha, lite roligt. för några nätter sen så blev jag överpigg,
klockan var väll 4 sisådär och jag fick syn på en breeeed zebra tejprulle och kastade mig upp,
hade mtv på, inte med en låg volym precis.
Men jag tog tejprullen och började rulla och tejpa,
Trodde bara att jag hade tejpat en liten fyrkant på dörren och lite på tvn.
Och när jag vaknar nästa dag ser jag att hela mitt rum är nertejpat,
Hela tvn och hela min spegel (dock på ramarna då)
och hela mina dörrar, alla skåpen, golvet.
och så hade jag klibbat tuggumi överallt också.
HAHHAHHAHAHHA, jag är till och med jävligt rolig när jag halvsover.
Men ja, Nu är dte emsta borta, dock har jag kvar på spegeln och allt på tvn.
är ju riktigt snyggt faktiskt! (dock bara jag som tycker det verkar det som)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0