NO MUFFiNS FOR ME :(


åhh, jag vill baka, jag vill baka, jag vill baka ..
Det spelar ingen roll vad det är ,
bara det är någonting..
Som jag bakar ..
men jag kan inte .. eller ja får inte .. eller ja det är taskigt om jag gör det.
Min mamma bantar & får inte äta någontong sånt så det är ju jävligt taskigt
om jag börjar baka massa smarriga saker då,
Jag har sagt sånna saker som "Jag kan baka sånt som du tycker är äcklgt ju.."
eller " jag kan ju stänga dörren till köket " osv.. *haha*
Men jag ska nog baka ändå.. Idag eller imorgon,
Jag gör det när jag är hemma själv ..

Jag ska nog baka några som dessa ungefär ..


Fast fula då, *haha*

Eller det kanske blir .. marshmallows cupcakes med vit choklad i & Vit choklad som glasyr <3
haha, jag är helt galen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0