home sweet Bj!


ja, Nu är jag hemma i lilla Bj igen..
Bild på mig i Stockhom,
Kommer kanske blogga lite tätt nu bara för at jag har lite tråkiga inlägg längre bak i bloggen ..
ja ni fattar , Har dock inga bildprogarm på dne här datorn, dem råkade försvinna när någon fixade datorn..
har inte ens paint, vilket suger för annars hade jag fixat ny design direkt!
Får väta tills helgen när jag kan låna pappas dator,
Då blir det en ny design ..
En snygg nu hoppas jag ..
Men tillsdess får jag lida med den här designen så länge ...
Oj, jag gillar verkligen att skriva punkter (.....)
haha, ja - tror aldrig jag kommer sluta med det .. (men vafan)
ja det är som en vana .. *haha*
okej dét här inlägget börjar bli lite sjukt nu men jajajajaja .... (punkter igen)
jag tror jag ska sluta skriva nu & jag publicerar dte här ändå .............. (var tvungen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0