Dag 2 i Stockholm

Sitter i soffan med en ny laptop i knät som jag serriöst är kär i,
vill bara ta den & springa iväg med den!
Ska nog köpa en faktiskt, istället för en ny mobil..
folket får skriva mail till mig istället för att ringa ^^
tror jag ska köpa en såndär mini-liten rosa laptop :)
haha, just nu har jag 3 hundar runt mig soffan & 1 vid fötterna..
mysemys, Har nyss ätit lyxmat som stockholmsbruden (som äger laptopen..& lägenheten)
lagat, & innan det var vi på kaknästornet som var jättetråkigt & efter det gick vi på hundcafe som var jäteroligt..
köpte en hunndbricka till Happy med bla.. leverpastej,korv,skinka,blodkorv & lite grönsaker ..
till mig köpte jag vegetariska falafel mackor med sallad &sås som var väldigt god
och så köpte världens roligaste leksak till Happy, det ska föreställa en bikini ..
& så är det två pip i den.. jätterolig att bita i tycker hon.
okej bilder kommer när jag är hemma ..
får väll sluta skriva nu .. Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0