Back OR Snack ?

Ojdå,
Har glömt bort & blogga helt,
Eller inte haft tid eller vad man ska säga ..
Kom nyss på hur mycket jag saknade bloggen så det var dags tyckte jag,
Lite uppdatering dårå, Det är LOV nu - WOHO!
Drar till Stockhom på tisdag & stannar i 3 dagar,
ska b.l.a på Rosa bandet galan i globen
& idag betsällde vi även biljetter till Melodifestivalen i Mars :))))
Dock blir det bara delfinal men spelar ju ingen roll ..
Skulle ju betställa till Malmö me dem var slutsålda så vi fick ta Göteborg,
Så vi fick beställa tågbiljetter dit också & så ska vi sova där hos någon bekant i 2 dagar,
Roligt roligt :)))), Har också klippt min lilla gosetuss nu, *haha* Blev ju inte snyggt ..
Klippte mest vid nosen & framför ögonen så hon ska kunna se & inte få det i ögonen
och klippte även nästan hela där bak & under frambenen / hakan så det är ju lite som en pudel-klippning *haha*
Men hon är sötast ändå .. Mascot har föresten flyttat till inglasningen nu, Han har dte jättestort & lyxigt där :)
Lägger in en bild på halvklippta Gaby iallafall :*

jaja, känner mig lite trött, Ska nog ta & hoppa i sängen nu ..
Har ju en låång sovmorgon framför mig imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0