Torsdag igen.

Känns som det var torsdag igår, jag är så otroligt trött.
Orkar inte förklara, iallafall så gick vi en "tipsrunda" i skolan idag.
Och innan det hade jag franska, Jag berättade för ett tag sedan att
min älskade skruttiga gammla mobil har dött.
Gaby lekte lite med sladden.
Men NUUU så (idag) skule jag få en ny mobil
och använda samma kort (samma abunemang)
så jag kan ringa hur mycket jag vill,
men när jag såg den jag skulle få så var den jätteful
men den hade likadan laddare som min gammla, woho.
Så nu ligger min älsklingsmobil på operationsbordet
och jag hoppas den vaknar snart.Inte nog med det
så fick jag också usb sladd och ett najsigt head set som passar,
allt för 20 kr! - inte illa :)

Föresten glöm inte min tävling, en utlottning av fina halsband & armband.
2 set med olika muffinsmodeller. Väldigt söta. värde 789 :-
bild på två modeller nedan. (Du hittar tävlingsinlägget lite längre ner på bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0