Tävling 3. Söta Halsband+Armband, värde totalt: 798 :-

Och nu är tävling nummer 3 uppe,
Denna gången är det också fina priser som lottas ut.
Söta Armband med liknande halsband, värde: 399 :-, totalt: 798 :-
Smycket på armbanden och halsbanden är cupcakes och så finns det en fågel.
Jag lägger upp bilder, Men först ska jag skriva hur du ska göra för att tävla.
Du skriver ditt namn, din mailadress, vilket halsband du vill ha och vilket armband du vill ha.
De som finns att välja mellan är..
"Kärleksmuffin"


"Strösselmuffin"


"Tweetheartfågel"

självklart kan du kombinera dessa hur du vill,
men det är ett halsbland + ett armband som gäller.
Ett ex. här,
"Hej Camilla, Jag heter (...) och min mailadress är (...),
Jag skulle vilja ha halsbandet "Kärleksmuffin" och armbandet "Tweetheartfågel".

föresten, info om smyckena.
Halsbanden (kedjan" är 60 cm, Armbanden är 20 cm men man kan korta av i önskad storlek.
Muffinsen är 2 cm (går att haka av) och hjärtat är 2,5 cm, Fågeln är 4 cm.

Lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan Millz ;D

Jag vill vara med och tävla.

Jag heter Ida och min mailadress är: [email protected]

Jag skulle vilja ha halbandet: "Tweetheartfågel" oxh armbandet: "Strösselmuffin", tack :D

2008-12-08 @ 21:27:16
Postat av: Anonym

Hej Camilla!!

Jag heter Carolin och vill jättegärna vara med i tävlingen! =) Förövrigt bevakar jag din bilddagbok för dd har så himla fina bilder alltid :'D.



Jag skulle vilja ha halsbandet "Strösselmuffin" och armbandet "Tweetheartfågel".



Ha det så bra!



min mailadress: carolin[email protected]

2008-12-08 @ 21:38:57
Postat av: Carolin

Hej Camilla!!

Jag heter Carolin och vill jättegärna vara med i tävlingen! =) Förövrigt bevakar jag din bilddagbok för du har alltid så himla fina bilder :'D.



Jag skulle vilja ha halsbandet "Strösselmuffin" och armbandet "Tweetheartfågel".



Ha det så bra tjejen!



min mailadress: carolin[email protected]

2008-12-08 @ 21:39:50
Postat av: Carolin

Hej Camilla! (vet inte om min kommentar kom fram senast så jag provar igen :O)

Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla i din blogg! Förövrigt så bevakar jag din bilddagbok för du alltid har så fina bilder :'D.

Jag skulle vilja ha halsbandet "Strösselmuffin" och armbandet "Tweetheartfågel".

Min mailadress: carolin[email protected]



Ha det bra tjejen!

2008-12-08 @ 21:42:30
Postat av: Carolin

å herregud! nu ser jag att alla kommentarer kommit fram! förlåt att jag spammar nu! inte meningen, men mitt internet är konstigt :(

2008-12-08 @ 21:43:42
Postat av: Jenny

Jag vill gärna vara med och tävla! Supersnygga smycken ju! Om jag vinner vill jag ha "Kärleksmuffin". Min mailadress ser du när du loggar in. Jag vill inte att den publiceras här. ;) /Jenny

2008-12-08 @ 21:51:48
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! :D

Jag vill lätt vara med och tävla!

Jag heter Malin Henriksson och min mail är [email protected].

Ifall jag vinner vill jag ha både halsband och armband "Tweetheartfågel", de va ju sjukt gulligt :)



Mvh Malin<3

2008-12-08 @ 22:07:38
Postat av: Linda

Hallojsan!

Jag heter Linda och om jag vinner vill jag ha halsbandet "Tweetheartfågel" och armbandet "kärleksmuffin", Rolig tävling!

/Linda

2008-12-08 @ 22:23:46
Postat av: hanna

Hejsan!

Gud vilka söta ;) Jag heter Hanna Persson, min mailadress är hanna[email protected] (och bloggen www.denraraa.blogg.se) Skulle vilja ha halsbandet Kärleksmufin och armbandet kärleksmufin :P

Inte för jag tror jag vinner men (;



Kramkram

2008-12-09 @ 07:06:27
URL: http://www.jetaime.se
Postat av: Felicia

Hejsan hejsan ;) Jag är supergärna med i tävlingen och skulle vilja ha :

Strösselmuffin-halsband + strösselmuffin-armband!

mail: [email protected]



Håller tummarna! :)

2008-12-09 @ 18:07:21
URL: http://greendaygirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej jag vill tävla, Du ser min mail när du loggar in. Vill ha Strösselmuffin halsband och Tweetheartfågel armband :)

2008-12-09 @ 18:13:31
Postat av: Johanna

Hejsan Camilla, Jag vill vara med i tävlingen min mail är [email protected]. Vill ha "Tweetheartfågel" halsband och "Kärleksmuffin" armband. Så rolig tävling :D

2008-12-09 @ 19:49:25
Postat av: Sara

hej Camilla

rolig tävling såklart vill jag vara med

vill ha både halsband och armband "Strösselmuffin"

[email protected]

2008-12-10 @ 17:06:13
Postat av: Maja

Vill såklart vara med och tävla, isåfall båda kärleksmuffin. [email protected]

2008-12-11 @ 17:44:11
Postat av: Kajsa

Hej, Jag heter Kajsa och vill tävla

Jag vill ha kärleksmuffin halsband

och strösselmuffin armband.

[email protected]

2008-12-12 @ 21:22:01
Postat av: alaarcon

Hej, jag skulle vilja vara med och tävla.

Jag skulle vilja ha både halsband och armband i "Kärleksmuffin" :D

2008-12-15 @ 16:40:56
URL: http://alaarcon.blogg.se/
Postat av: Linn

Godkväll!

Linn heter jag och min mail är [email protected]. Jag blev helkär i dessa så självklart är jag med och tävlar.

Om jag vinner vill jag gärna ha Strösselmuffin-halsband och tweetheartfågel-armband.

Ha en bra kväll! Supersöt blogg förresten. Blir glad av allt rosa!

2008-12-17 @ 23:46:43
URL: http://linnnbe.blogg.se/
Postat av: Anne Skoogh

Vilka jättefina priser! Klart jag vill vara med och tävla :) Jag skulle nog vilja ha halsbandet i stösselmuffin, och armband i kärleksmuffin. :)

2008-12-18 @ 12:47:50
URL: http://annesfood.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag skulle väldigt gärna vara med och tävla. Jag heter Hanna och min mejladress är: [email protected].



Om jag mot all förmodan lyckas vinna skulle jag nog vilja ha Strösselmuffin, både halsband och armband! :)



Jag låter väldigt pessimistisk: Klart jag vinner! :D

2008-12-28 @ 16:00:46
URL: http://kanelflinga.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej jag heter Victoria.Min mejladress är [email protected] och om jag vinner vill jag ha halsbandet med strösselmuffins och armbandet strösselmuffins//Victoria

2010-01-12 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0