Sweet Sunday.

Jaa. vad ska man skriva,
Det är söndag, Har nyss ätit vegetarisk mat här hemma,
Har haft det i en vecka nu, man får passa på när Anton inte är hemma.
Imorse så bakade jag en till kaka, eller ja den blev klar nu precis,
denna gången fick det bli med daim. vääldigt gott!
Och nu väntar jag bara på att det ska komma en tjej och hämta Bella,
sorgligt men det är ett måste ju. Hon kommer iallafall få det underbart där.
Och i veckan så ska jag åka och prova jackan från förra inlägget,
Vem vet. den kanske är skitful på mig, ibland har man otur och det blir så.
Men ja, jag tror den får följa med mig hem vilket fall som helst ;)

Och ja, angående min tävling om presentkorten så avslutas den antagligen ikväll.
Eller så blir det imorgon kväll så ni kan fortsätta tävla tills dess.
så jag lottar ut en vinnare ikväll (eller imorgonkväll),
Kolla min blogg och se om det är du som vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0