Shop shop .

Vaknade vid ett, Anton drog upp mig
och sa att jag skulle klä på mig och att bussen gick om en kvart,
fattade inte vilken jävla buss han pratade om men ja, Jag klädde på mig osv.
Tog min väska och proppade ner alla mina presentkort och pengar,
Sen drog vi, Ja, Till Väla såklart ;D
Var på H&M i ungefär en halvtimme utan att hitta något,
sen gick vi in på Gina och där köpte jag en t-shirt,
skulle köpt mer om inte Anton var så jävla stressad, mne ja, Jag är nöjd.
En lila tröja med silvrig stoor text på, till nyår, imorgon.
Var lite roligt när jag skulle öppna väskan på bussen påväg hem,
Hha, väskan full med pengar och kort, Såg ut som värsta rånaren.
Roliga blickar fick man och jag & Anton skrattade.
Lite roligt att jag betalade med en 100-lapp på bussen också,
När det kostar 9 kronor. Buss-chaffisen blev sur,
det blir dom alltid när man inte betalar med kronor.
Jaja, Han såg min väska och bara "Du har inte en krona eller så?"
- "Nej, nej jag har inget alls, tyvär"
Då blev han skitförbannad. Jaja, Buss är inte min grej liksom.
Tåg, ska det vara <3
Tvingar med Anton varje morgon (när det är skola)
att åka tåg ist för buss, det funkar, det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0