Nyårslöften, Helt seriösa.

Mina nyårslöften;

Röka så mycket jag kan.
Börja dricka, aldrig vara nykter.
Gå upp i vikt,
Äta mer onyttigt.
Äta mindre grönsaker och nyttig mat.
Bli så fet och ful som jag bara kan.

Okej okej, Hoppas ni fattar att jag inte var allvarlig där,
för ert eget bästa alltså.
Haha, Alla har frågat mig idag och jag har sagt det där.
Så jävla roligt att se allas miner.
och sen är jag så jävla bra på att spela också.
hehehe, Jag älskar mig själv.

Nejmen ett nyårslöfte;
Spy ner alla äckliga människor.

och ja, Där var jag allvarlig.
Både jag & Anton har det som nyråslöfte nudå.
Ser vi någon liten ful jävel - SPY NER DEN!
Ser vi någon sur gammal tant- SPY NER HENNE!

Okej okej okej okej, Nej, Vi kan aldrig vara normala.

AHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHHAHAHHHAHHA,
Borde finnas mer människor som mig & Anton, Absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0