Liiite normalare nu .. Kanske!

Ja, Vi har inget party här längre,
Nu har vi nyss kommit hem från några kompisar.
Satt & tittade på Sagan om de två tornen där, eller vad den nu heter!
och åt lite julgodis förståss, inte alls lite sena med det, inte.
Nu sitter jag här och är jättetrött, Men jag tänker sitta här ett bra tag till.
South Park nu föresten, Ska kanske dra och kolla på det nu.
(OM NÅGON TV BLIR LEDIG!)

Tänker för mycket för mitt eget bästa på Key nu,
och nej jag tänker inte bara, jag pratar.
Men kan ändå inte låta bli att fundera på hur det blir den 8:e?
Bättre, eller sämmre? kanske till och med jättehemskt? Som den sista veckan?
Njaae, det hoppas jag inte.
och nej, han heter inte Key ^^
Dock kallar jag honom för det här,
hans syster, kusin & t.o.m hans bror läser min blogg..
Lite konstigt om jag skriver om honom här då kanske.

Jaja, struntsamma, Key är ju ganska likt ändå.
Men nu ska jag gå och sno en tv.
Så jag kan kolla på South Park!

annars stannar jag här.

edit: OCH FYFAN, Jag flörtade till mig en tv precis..
Så var det inte ens South Park idag!
snällt ._.
Nejmen jag glömde att det var söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0