Julmust & Lussebulle, Jag känner ändå ingen jordbävning!

Nu sitter jag här och dricker julmust och tuggar på en lussekatt, (brukar säga lussebulle)
den ahr förövrigt sån där färglad strössel på sig.
Tyckte det var så komiskt imorse,
Mitt tåg går 07:25, jag går till stationen 07:10
Så jag ställde klockan på 06:15 då jag vill se vakna med the voice också.
Jag brukar alltid snooza 5 min så jag gjorde det idag igen,
ett problem, jag råkade stänga av istället.
Ja jag sov så skönt och när jag vaknade avv att happy slog mig
så kollade jag på klockan,07:01. mindre panik, rusade jag upp och slet på mig kläder.
Slet ner lakanen som hänger över fönsterna och gav kaninerna pellets.
Sen tog jag en muffin och stack, 07:10 hann jag iväg så jag hann,
Iallafall när jag kommer dit (stationen) så hör jag folk snacka
om någon jäcla jordbävning och jag börjar små skratta lite.
När jag kommer till skolan blir det stooora samtral om det ^^
tydligen så hade de flesta känt det och skakat som galningar,
en lärare berättade om hennes kylskåp som flyttade sig.
Jag bara sov, FATTA HUR SJUK JAG ÄR!
Det är jordbävning och jag sover, helt normal!
för er som inte vet så var jordbävningen 06:22, & jag vaknade 07:00.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det låter ju roligt, att du sover i genom en jordbävning

2008-12-17 @ 14:50:50
Postat av: Johanna

2008-12-17 @ 14:51:19
Postat av: Johanna

Värsta snabb du är på morgonen då :O

2008-12-17 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0