Hej Hopp!

Jag var som en zombie imorse
så det blev inget inlägg.
snarare omöjligt att starta
datorn och logga in
och sen till och med skriva?
Vet inte hur det skulle gå till
med mig på morgonen.
Så ett inlägg kommer nu istället.
Ska snart iväg på en julavslutning på skolan.
Tråkigt värre, men ja.
man får sluta tre dagar tidigare så.
men först ska jag äta mat.
Ja, det är mat som man brukar äta?
varför skrev jag äta mat igentligen,
Jag brukar inte äta något annat än mat,
lovar ^^, Iallafall så tog jag först en random bild här åt höger
men när jag tittade på den så tänkte jag på
att jag är så liten, tycker det är så kontigt.
eller ja konstigt och konstigt, är ovan vi det.
Har ju alltid varit längst sen fyran liksom.
Men nu är jag så pluttig och kommer knappast växa mer,
medans alla andra växer till två meter.
Men ja, jag är inte så kort (163 ca) men det märks i folkmängder osv.
Är ovant att vara liten när man alltid varit längst tidigare,
Undra om folk fortfarande tycker att jag är äldre än jag är?
Folk har alltid trott att jag varit ca 4 år äldre än vad jag är och blivit chockade sen.
När jag var exempelvis tolv trodde alla bara att jag skoja,
de flesta gissade på 14 och vissa på 16.
sjukt ju! Ja. men jag tror jag ser lite mer normal-åldrad ut nu, hehe roligt ord!
jaja, jag babblar bara på. Men nu får jag nog sluta ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Du skriver så roligt eller vad man ska säga :)

2008-12-10 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0