Godnatt, Hoppas jag!

Jag är verkligen en nattmänniska, Är ganska trött på dagarna..
& sen blir jag trött vid 9-10 på kvällen men sen jävlar..
Blir som en galning, och det är ganska segt
för det är då normala människor blir trötta.
Men jag, Blir otroligt pigg och nej, det går inte att förklara!
Nu har vi faktiskt ZTV på & lyssnar på några låtar på hög volym.
Vi åt nyss varsin toast också, riktigt lyxiga.
Sånna där delbara, trekanter ni vet.
hhe, vet inte vad dom innehåller (fast vi gjorde dom precis)
Men vi tömde hela kylskåpet,
nej hela köket och proppade in saker i små fisiga toaster.
Gott är det iallafall.
Men nu har jag ätit upp den
och hoppas på att jag snart blir trött så jag kan sova,
Om jag är såhär nattpigg och inte har tv,
(har ju bara det hos mamma) så sitter/ligger jag uppe hela natten
och lyssnar på min mp3.
Då klagar alla på mig,
Jag sjunger tydligen tyst när jag lyssnar,
Fast jag märker inte det.
Pinsamt värre om jag har gjort det alltid
när jag har gått ute och lyssnat på mp3n också?
jaaoo, nu ska Anton sova,
så jag ska gå in på mitt rum och sova nu också, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0