Godmorgon .

Har inte fått min underbara sömn inatt,
Happy hade ont i halsen
(När hundar har ont i halsen blir dem mer eller mindre galna)
Så hon sprang runt hela natten och åt upp allt vi hade,
Och sen började hon hoppa upp i min säng och hon såg verkligen lidande ut.
Jag försökte med allt, Vet inte hur mycket vatten jag hällde upp inatt.
Men vid 5 tiden (det är natt då!) Så var jag tvungen att gå ut med henne.
Hon blev så glad, fast hon hade så ont.
Hon åt upp alla löv där ute för att sen spy.
Väldigt äckligt men så gör dem. Men sen gick hon och lade sig och sov i min säng.
Vid 10 (morgonen om ni inte fattar) så väckte hon mig och ville gå ut.
Så jag gick ut med henne och hon badade i en vattenpöl,
ja, nu sitter jag här iallafall & funderar på vad jag ska ha för frukost,
Blir antagligen limpa med ost & ett glas julmust.
Jajaja, det blir det, nu fixar jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0