G0DM0RG0N F0EKZ!

Har gjort lista:
-Gått upp.
-Gett kaninerna mat.
-Varit ute med hundarna.
-Ätit frukost.
-Tagit på mig normala kläder.
-Skrivit detta på min blogg.

............................................
Just  nu äter jag en liten julgodis, som jag gjorde igår - Marsipan med vit choklad.
Och har pecis tagit fram pengar så nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag ska kunna åka,
Kan fortfarande inte lämmna Bella hemma själv så.
Jag ska iväg till köpcentrum och framförallt köpa hö.
Men ja det blir väll lite annat också ..
.............................................................
Min tävling avslutas antagligen ikväll och så blir det en ny tävling imorgon, eller söndag/måndag.
Kommer att lotta ut en vinnare, iallafall denna gången, Så det är faktiskt Anton som ska säga ett
nummer och så tittar jag på de tävlande och den som har det nummret vinner.
Deta för att det ska bli rättvist.
Men jag kommer också ha tävlingar där man ska göra en liten uppgift istället :)

...........................................................................................................................................
Ska göra lista:
-Vänta på att mamma ska komma hem.
-Gå till busshållplatsen & åka buss.
-In på Köpcentrumet och köpa hö,
-sen vänta på tiden och kanske köpa julklappar.
(bara just nu lista)
..............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0