G o d i s P a r t y !

Jag & Anton sitter här uppe, i ett skuttigt gammalt hus,
På landet, bland åkrarna & vi är just nu dom coolaste här (Vi har internet liksom)
Okejokej, det var ett skämt, Hoppas ni fattade det för ert eget bästa!
men ja, vi är hos pappa nu, och vi har jättetråkigt..
Vi betsämde oss för att ha ett party wohooo!
haha, vi slet fram allt godis och satte på lite musik på högsta volym ..
Så nu sitter vi här och kastar godis på varandra med skithög techno musik,
South park är även igång här på tv:n bakom oss!
- Ett måste ju?
Nu fick jag massor av sms av Anton också,
han sitter liksom 5 meter från mig ..
Nu ringde han också, Vänta jag ska bara svara!
...........
hhee, nu pratar vi!, ROUND GONG IN THE ROOM!

okej okej, ska jag verkligen publicera det här inlägget?
men jofan, jag gör det ändå!
Vi vet faktiskt redan att vi är helt normala så.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...

fin blogg



På Onsdag är det nytt år ;) Jag funderar på ett nyårslöfte nåt förslag (a)



kramar <3

2008-12-28 @ 22:54:19
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0