en liten Torsdag kväll

Först & främst lägger jag in en bild på uggs som jag hiiade,
Massa olika härliga färger & jag vill ha dem allihopa.
Jag gillar inte poppulära saker om man säger så men när jag skulle
köpa nya skor så såg jag ett par uggs i affären och blev lite kär,
Efter ett atg såg jag att alla gick omkring i uggs, jaja. Jag använder dem ändå!
Får väll ta och köpa några ovanliga då, I någon härlig färg, Inte vanligt ju.
Här är några bilder på pluttarna, som en regnbåge av uggs.


ja, det finns mer färger också, Underbara <3. Vill ha dem alla men måste iallafall betsälla minst två par färglada.
Blir antagligen ett par turkosa/ljusblå/mintrgöna - inte samma färg men någon av dem och ett par rosa eller lila.

............................................................................................................................................................................................
Och jag har nyss gjort julgodis, skulle göra godis & marshmallow muffins
men det slutade med att det blev bollar av mandelmassa doppade i vit choklad, Väldigt gott.
Så nu har jag nyss ätit det och marshmallow doppade i choklad, till det dricker jag förstås julmust!
.........................................................................................................................................................................
Åkte faktsikt till franskan idag ändå, Var väll ganska roligt. Älskar folket där <3
Ja inget mer om det, Iallafall ni kanske inte vet men jag har ju 1 timmes resa med tåg till skolan,
där det ingår: Gå 5-10 minuter till tågstationen, vänta där 5 minuter, hoppa på tåget, åka tåg,
hoppa av tåget vid knutpunkten, gå runt hela knutpunkten (långt) till bussen, vänta 10 min.
Hoppa på bussen, åka buss, hoppa av vid skolan, gå 10 minuter till skolan.
Lite enklare väg på hemvägen dock, då går det andra linjer.
Så när jag skulle åka hem från franskan tog jag både snabb-bussen
& försökte hinna med snabb-tåget, Den kommer 09:28 & går 09:36,
Jag kom till knutpunkten 09:34 och skulle gå genom hela knutis,
Sprang & kola var den gick & slängde mig ner för rulltrappan,
slängde mig in i tåget och så börja den köra direkt,
hade jag missat den hade jag fått vänta 40 min och ta ett tåg som tar 50 min.
men ja, jag hann med mitt snabb-tåg, dock var det helt tomt, på knutis också
bra det, då slapp alla se mina snygga släng-hopp på rulltrappan och till tåget,
Oj, gud vilken lång text om en liten tågresa. hahha rolig jag är!
.........................................................................................................
och angående min lilla tävling, utlottning av läppbalsam,
så kommer jag ha mer sånna tävlingar.
Förhoppningsvis en varje vecka och kommer mest lotta ut roliga saker
såsom resekitt och smycken även kläder och presentkort.
Det enda man behöver göra är att skicka en kommentar med sin mailadress och namn.

..........................................................................................................................................................
Ja det var väll det, När tycker ni föresten det låter bra att börja & avsluta tävlingarna?
Hur många dagar ska det pågå? En halv vecka? :)
........................................................................................

Kommentarer
Postat av: Frida

De är underbara. Jag ska beställa ett par röda sen :D

2008-12-05 @ 12:12:35
Postat av: Frida

De är underara. Jag ska beställa ett par röda sen :D

2008-12-05 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0