Daim Cappuccino, julgodis, youtube, bakning, fotgipsning, franska, kort rubrik!


Sitter just nu och dricker en kopp sånt här,
Tycker det ser så gott ut så jag köpte det,
kan ju säga att det var väldigt dumt gjort för jag hatar ju kaffe.
Men .. denna är okej iallafall ^^,
och till det äter jag 3 st julgodiar, vet inte vad det heter.
& samtidigt så tittar jag på massa roliga videor på youtube,
Kanske lägger upp en snart här :)
Jag skriver ju jätte korta inlägg nu hela tiden,
får väll ta & skriva liite längre nu då!
Ska baka i helgen, funderade först på marshmallow muffins
med vit choklad & vit choklad som glasyr,
Men som kom jag på julgodis, som jag ska frysa lite av och spara till julen.
Så det blir nog det, eller ja varför inte båda?
Ska leta upp lite bra recept på julgodis nu ..
Blir antagligen något enkelt som marsipan doppat i vit smält choklad :)
imorgon & på fredag blir det ingen skola för mig,
slipper det så fort vi ska göra någon form av motion, (hehe)
nejmen jg får ju inte av min läkare,
har problem med fötterna vilket leder till att jag får ont i ryggen och inte kan röra mig,
Ska ha fötterna gipsade i en dag nästa vecka & sen blir de inlägg.
Så blir det bra igen.
Iallafall så borde jag nog gå på franskan imorgon,
störigt att den är på morgonen bara - det är ju det man vill slippa liksom!
Men ja, jag drar nog dit ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0