Agility med mera.

Mina rubriker = alltid lika bra ;)

Ja, Idag åkte jag iväg på hinderkörning.
Vi ska ha en agility träning i vintern
varje söndag i ett ridhus i närheten.
Så idag flyttade vi alla hinderna med släp.
Börjar träna på söndag och kommer
att träna ända till mars och sen börjar jag tävla.
Nu är det ju en tävlings-kurs jag ska gå. :)
Föresten skulle jag nyss fixa ny design
för jag är hos min pappa nu men
det orkade jag inte och headern ville
inte laddas upp här så, gör det sen.
Lägger upp en bild på älskplutt Happy sitället, Agility tjejen <3

ja oj. skulle skriva långt och bra nu
men jag går och lägger mig istället nu.
Kommer mer imorgon då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är så söt :)

2008-12-17 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0