Ben & Jerry .

Baked alaska, kärlek <3
Drog och skulle köpa det idag
men med min otur var de slut
eller det fanns andra sorter
men måste ju vara just den ;)
såg att B&J hade en ny smak
nu också. verkade mumsig.
får se om den kommer hit ..
Americone Dream :
Vanilla ice cream with fudge
covered waffle cone pieces
& caramel swirl
kom på att alla kanske inte vet
vad baked alaska innehåller
heller så här kommer det.
Baked alaska:
Vanilla ice cream with marshmallow
swirls & white chokolatey polar bears.


Kommentarer
Postat av: Hanna

B&J är verkligen kärlek <3

2008-12-17 @ 16:34:53
Postat av: Sara

Americone dream skulle vara nått ^^

2008-12-17 @ 16:46:53
Postat av: Linn

Jag älskar baked alaska. Känner jag mig riktigt onyttig brukar jag hälla varmchoklad i paketet och sitta och gotta mig tills jag mår riktigt illa. Helt underbart!

2008-12-17 @ 23:55:22
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0